JANGAN PERNAH AWAK BERUBAH


:87: awak , awak kenape awak dah laen sekarang nie :face14: kenape awak dah macam orang yang saya dah xkenal :face30: kenape awak bukan yang dulu :face13: yang saya kenal dlu :face63: auww , awak dah macam xnak layan saya dah :face31: awak dah macam bored gile dengan saya :face71: kenape awak , kenape :120: awak auw kan :face29: saya xnak kehilangan awak dah :face59: tapi kenape awak lari dari saya :face22: kenape awak buat hati saya menanges balek :face67: . kenape awak . kenape :face37: saya sntiase terpikir :face10: kenape awak layan saya macam nie :face16: kenape awak macam xhujud dalam life saya :face65: kenape awak buat saya macam nie :face36: kenape :s: mesti awak bored dengan saya nie kan kan :87: yeahh awak mesti dah bosan gile :face41: setiap malam mesti saya akan mnges :face59: sebelum saya menutup mata untuk tidur :124: saya pikir , awk busy kew :s: awak dah bosan dengan saya kew :120: awak dah xnak dekat saya kew :s: awak dah berubah sangat :face12: dari situ lah air mata saya , mule terjatoh :face61: setiap hari saya tunggu mesej dari awak :y: tapi tetap xde mesej dari awak . kenape awk dah x macam dlu :s: awak suke dekat orang laen erk :68: xpe lah awak . saya tetap akan sayang awak emoticon29 . maaf story kali
nie , xpanjang mane .


AWAK TETAP DALAM HATI PINK SAYA :face19: AND I ALWAYS LOVE YOU :67:

TERIMA KASIH , DATANG LAGI