BUKAN TARUHAN + EGOKAH AKU


:face59: hye awak :face70: , sory auww tok story kali :face63: , mybe akan buat awak terase sedikit :face30: hurm awak , kenapa awak buat saya macam nie :87: kenape awk maenkan perasaan saya :104: kenape awak senang buat saya mcam nie :122: ape salah saya awak :face32: saya ade buat salah kew dengan awak :face14: tapi kenape awak buat saya macam barang permaenan :face33: awak , awak saya ade hati dan perasaan :face30: , tapi kenape awak suke saketkan hati saya :face13: kenape awak senang jew buat macam nie :face29: kenape awk kejam :face22: awak . . saya dah penat dengan semua nie awak :119::119: penat sangat sangat :face10: awak senang jew kan lepaskan saya pergi :face66: tapi bg saya :face23: susah awak susah :face73: . kalau saya dah sayang kan seseorang uhh . susah sangat sangat :67: tapi , kalau awak dah xsayang saya , xpe lah awak pergi lh erkk , :face65: tapi awak tolong jangan buat hati macam niee :3: kenape awak bagi harapan yang tinggi dekat saya :face58: kenape awak buat saya susah nak tinggal kan awak :68: kenape awak buat macam niee :face60: , sedangkan awak tahu :69: awak xnak dekat saya :face67: hurm , awak xpernah pun nak jage hati saya kan :62: awak xpernah pun nak auww pasal hati saya kan :58: tapi saya sayang + cinta + perlukan awak lahh :face8: tapi saya x sangke , awak buat saya macam niee :face62: xpe lah awak :91: kalau awak rase :s: awak dah xperlu kan saya dh :87: xpe lah awak pergi lh erkk :3: mybe awak akan lebih happy kan :face57: saya akan tetap doakan kebahagian awak , tapi awak tolong jage perasaan partner :105: baru awak okee , and awak tolong jangan lepas kan seseorang yang sayangi diri awak macam uhh jew :face71: dengan jawapan awak x layak :134: tok diri dye xlayak terima cinta dye :face36: dan xlayak tok duduk di hati dye :face47: awak tolong jage perasaan dyee oke :face51: , saya xnak awak terkena benda yang same :face10: macam awk lepaskan insan yang menyayangi diri awak :face45:

:88: saya xnak kehilangan diri awak emoticon14
emoticon15 saya cintakan awak emoticon03

TERIMA KASIH , DATANG LAGI