KENAPA AKU TAKBOLEH


 Assalammualaikum  

 Haii guys hihih  sory laa sebab dah start balek buat perangai hihih  sory yaa sebab elly busy dengan kelas elly  hurm biase laa dah nak habis sem dah kan hihi  huh cepat cepat laa habis belajar nye pun  nanak balek ipoh,perak  kampung halaman ku hahahah  hurm 10 - 16 . 6 nie final exam untuk sem 3 nie  wish me good luck oke huh takut takut  tapi elly terbang balek ipoh mybe jumaat 14 . 6 nie habis exam terus balek ipoh  then bulan 6 mybe dalam 20 lebih masuk balek untuk sem yang terakhir  wish me good luck oke dear blogger 

 korang usha post title to sekejap  nampak kan kan  hurm oke macam nie elly nak story nie  mybe dekat sini jee elly dapat luahan semuanye  harap takade yang terase dengan story nie oke  hurm oke sebenarnya elly pelik dengan life elly nie  sekejap elly boleh buat , sekejap elly takboleh nk buat  oke korang mesti nak tahukan ape yang elly maksudkan to  oke sebenarnye elly takboleh lagi tok terima hakikat orang yang elly sayang pergi macam to je dari life elly  elly just nak tahu ape salah elly , ape yang elly dah buat , itu jee  please laa korang dah besarkan , dah boleh kawen dah pun  hurm elly memang tk kuat tok lupak seseorang yang elly betul betul sayang  kenape dia perlu tinggalkan elly  dan kenapa dia perlu dapat pengganti elly dengan cepat  ape salah elly dengan dia , kenapa dia buat elly macam nie  tolong laa elly tahu korang to kuat tok hadapi semuanye dengan senang and mudah  tapi bukan untuk elly , elly tak kuat tok buat semua to 

 TO MY DEAR EX MEOW : hurm awak , kenapa awak buat elly macam nie , ape salah elly dekat awak ? kenapa awak tinggalkan elly ? kenapa awak perlu tinggalkan elly ? kenapa awak perlu dapat pengganti elly dengan mudah and cepat ? kenapa awak cepat bahagia dangan si dia ? kenape awak cepat sayang di dia ? kenapa awak boleh bahgia dengan si dia tapi bukan dengan saya ? hurm kenapa awak ? kenapa awak buat saya mcm nie ? ape salah saya , hurm awak saya terlalu sayangkan awak , kenapa awak mudah lupakan saya macam to ja , awak saya masih berharap dekat awak sampai sekarang ! walaupun saya tahu harapan saya cuma mimpi .awak pandai buat saya gembira dan awak juga pandai buat saya terluka .awak kenapa awk perlu hadir and muncul dalam life saya ? kenapa saya perlu tengok kebahgian awak dengan dia tapi bukan saya ?? kenapa awk seksa saya macam nie sayang .ape salah saya ? hurm awak saya saket tengok kebahagian awak dengan dia tahu tak !! sumpah saket , kenapa awak buat saya macam nie . saya cuba untuk lupakan awak , saya cuba awak ,tapi saya takkuat macam awak . saya takboleh nk lupakan awak .mane janji janji awak dengan saya ? mane awak , kenapa awk bagi harapan dekat saya ? tapi awak takmakbulkan harapa to ?? hurm saya masih berharap dekat awak . saya akan tunggu awak sampai harapan saya dekat awak hilang sikit demi sikit , saya mintak maaf andai kata saya ada ganggu life awak .awk saya doakan kebahagian awak dengan si dia .terima kasih sebab ukir bintang di hati saya dan rosakkan bintang yang ade dalam hati saya nie .terima kasih sayang .

#MAAF ANDAI KATA ELLY ADE TERSALAH CAKAP DALAM POST KALI NIE ,MAAFKAN ELLY !!!

 STILL WAITING YOU MY DEAR MEEOWWW 

 

TERIMA KASIH , DATANG LAGI