B U M E Y



:m: hye guys sory laa , dah jarang update blog kan hehe razz biase laa budak mydin hahah :face63: oke tak boleh belah laa kan :face9: oke korang tengok tajuk nie kan and korang tengok dah picture atas to :s: oke god gurl and boy haha :face23: name to BUMEY :face14: eh kenape erk dengan name to :132: pentingkan :s: atotot hahaha oke nice one haha :face47: air mata mule nak mengalir haha :face33: oke itu hal saya , haha oke kenape ngn name to ya :face26: korang nk tahu :face36: oke name to penting bagi aku :face70: kenape erk name to penting :face12: oke sebab name to aku paling sayang :60: aku pun tak tahu kenpa laa kan :108: tapi memang aku sayang gile ngn name BUMEY :87: aku dah siap nk buat stiker moto aku name to :34: korang pun boleh tengok name nick name facebook aku ape ! ELLY EMILY(BUMEY) :62: korang mesti cakap aku tipu kan , kalau dh sayang nme to mesti ade sebab :face36: yee memang aku tipu korang :52: tapi sory laa belum masenye lagi nk open cite to :30: kalau aku ingat balek :63: sumpah air mata aku akan mengalir :h: boleh di kata kan setiap malam air mata aku akan mengalir :70: kan bagus kalau BUMEY ade teman aku :47: tapi tak ape laa BUMEY pun dah hilang entah kew mane :72: tapi aku cume nak cakap , AKU SAYANG BUMEY SANGAT SANGAT :23: memang aku tak kan lupekan BUMEY SAMPAI BILE BILE :61: AKU HARAP KAN KEHADIRAN BUMEY TO BALEK :face73:

:62: second picture to pulak :face11: oke kenape yaa dengan picture to :face49: hahaha oke sebenarnye pictutre to aku lukis :face35: tentang hati aku yang sekarang nie :61: SEDIH+MERANA+SUNYI :68: hati aku tak tahu ke mane sekarang nie :face21: dah tak tentu hala :117: that why mata aku lebam hahaha :face68: aku harap kan sebalik
nyee . thanks a lot :face56:

:67: I ALWAYS LOVE YOU AND WAITING YOU BUMEY PLEASE GB TO ME :41:


TERIMA KASIH , DATANG LAGI