PEDIH




:87: blog owh blog :face15: dekat kaw jew laa kan aku dapat story :face11: sebab kaw sorang jew paham aku :face29: pergh saket gile blog :face30: kaw paham aku kan sayang
:face20: hurm aku nak nges laa blog :face46: boleh kan :s: kali nie aku nak story panjang panjang
:11: kenape erk blog :s: aku xpernah dapat rase yang ade orang sayang kan aku :62: kebanyakkan nye :face14: sayang aku mesti ade sebab :face59: kalau tak ade sebab tak kan ade orang yang sayang aku :face48: tapi kenape aku bodoh , erk blog :face60: aku still tak ambek tahu pasal hati aku :face29: bile aku saket :s: aku salahkan hati aku sendiri :87: tumpang tanye :o: kenape korang suke buat aku macam nie :22: nie story perjalanan hidup aku :face66:

:t: budak A :64: kenal dengan aku sebab dia sunyi :face50: gf dia masuk asrama :t: aku pun letoii terima dia :86: bile aku dah sayang dia :face55: spent time dengan dia :34: hang out dengan dia:face63: sampai satu mase :32: gf dia dah balek dari asrama :109: then kiteowg gadoh :68: malam to hubungan kiteorg putuz di tengah jalan :30: boleh di lihat :122: dia cume mempergunakan aku untuk hilangkan rase sunyi :89: sedih :41: rindu terhadap awex nye :35: walaupun dia berjanji bagai :29: btw thanks a lot my dear :face41:

:m: budak B :42: kenal dengan dia dari kecik :61: kiteowg cpl :85: then kite dah ade perasaan sayang
:11: spent time dengan dia :62: hang out dengan dia :face57: suap dia makan :70: dodoikan dia mase dia tidor :face56: then dia dapat keja baru :55: dari situ kiteowg jarang txt :50: aku txt dia :120: tak pernah dia reply :27: pada suatu mase :54: mesej dari dia masuk :109: menanges bile bace txt dari dia :43: dia nak keseorangan sekejap :84: dia harap aku dapat jumpe orang yang boleh sayang aku :face58: menanges tak berlagu aku :92: boleh nampk dia cume mempergunakan aku cume untuk hilangkan bored dia :88: btw thanks a lot my dear :face47:

:70: boleh nampak dari story aku nie :20: kebanyakkan nye :90: aku cume tempat untuk depew :122: hilangkan bosan :face68: sunyi :105: aku hargai setiap benda yang korang buat :68: sebab aku jenis mudah memaafkan seseorang to :59: so :120: jangan salah guna kebaikkan orang to :face30: untuk korang happy + seronok :face51: sebab orang to pun :face55: ade hati dan perasaan :70: termasuk orang yang dah hilang dara :26: walaupun depew hilang dara :91: tapi hati and perasaan depew perlu di jage juga :71: TOLONG JANGAN PANDANG RENDAH TERHADAP KAUM PEREMPUAN :34: sebab aku dah xlarat nak mengalirkan air mata :30: cry cry cry cry :87:

:36: aku bukan bahan taruhan :70: sebab aku manusia biase macam korang :107: kenape weii , kenape
:120: aku bukan taruhan korang laa , please laaa jangan maenkan perasaan aku twisted korang ucap kata kata yang manis kan then aku terbuaii sendiri dengan permaenan korang :108: tapi aku tahu , setiap perkara yang korang buat :23: korang akan rase balek :p: tapi aku harap ape yang korang rase tak sepedih yang aku rase :a: so enjoy yaa btw thanks a lot . aku hargai semua nie . sumpah aku hargai :face46:

TERIMA KASIH , DATANG LAGI