I Miss At You And I Love You



:face44: awak :face38: awak , kite kan kan :face66: kite dah suke dekat awak lerr :face24: kite suke suke hehe :88: awak , kite kan kan :31: kite malu lerr nak cakap :face53: heheh :n: kite dah felling in love lerr dengan awak :36: alalala malunyee *gedixjugaaqnie :58: awak , awak :67: awak dah ade girlfriends belum :27: awak jenis yang memilih takk :86: awak , saya nak awak boleh takk :s: tapi an an awak terima takk kite
:face75: mane lah awak nak pilih kite an an :face74: yela , awak uh dah lah :face2: handsome:face55: cute :35: jambu batu :57: style :48: suke buat saya happy :132: auww saya suke lah dengan semua nie awak :61: sumpah awak , saya suke :118: happy nye kalau saya :face7: dapat awak :face34: saya jage awak elokelok :face18: nak happy dengan awak :face9: tapi kan
:face31: saya auww :face37: awak takk an pernah pandang saya emoticon14 saya auww dan saya sedar semua uh :face36: luar sane , banyak awex cun melecun :face73: yee saya auww :face47: saya hanye kawan sahaje :q: tapi takk salah kan :face33: kalau saya berangan tok dapatkan awak
:face59: tapi saya bangge :h: dapat kenal dengan awak :face5: happy dapat kenali diri awak
love saya hanye berharap dan berharap daripade awak sayang :41:

:62: I LOVE AT YOU SO MUCH BUDAK POYUS emoticon27


TERIMA KASIH , DATANG LAGI