BERHENTI BERHARAP

hyee korang sory auww, sebab dah jarang ade story , bukan tak ade story tapi ,pc elly nie ade problem ckit heheh , sory sekarang just tunggu sys elly nak format pc nie je :) korang pun dapat tengok an dah tak ade icon cumel dekat post elly nie . itu pasal lh . heheh just dapat bersabar jew lah heheh . oke back to topic back :D hurm elly sekarang kena terima hakikat dan kena berhenti berharap dengan orang yang elly sayang uhh , elly kene terima hakikat yang dye dah bukan milik elly lagi dan dye dah ade new girlfriend dah , sumpah cakap payah gile nak terima nie semua . nges bgaii hurm ,awak kenape erk ? susah sangat saya nak lupe kan awak, kenape susah sangat saya nak stop sayang dekat awak ? kenape saya susah nak lupekan kenangan kite awak ? kenape susah awak . hurmm sedangkan awak ? mybe dah lupekan saya dah lame dah kan ? lawak rasenye saya bertepuk sebelah tangan jew hurm . awak pakai bomoh ape nie ? sampai saya susah nak terima semua nye ?? kenape awk ?? sumpah awak saya tak kuat nak buat semua nyee !! mybe sebab saya sayang awak kowt , kenape awak tak boleh nak tengok semua niee ? kenape awak tak paham dengan semua nie ?? kenape awak , kenape ?? awak dah dah berape kali saya cube nak lupekan awak auww tak ! tapi saya tak kuat macam awak , saya tak boleh nak lupekan awak , padam kenangan kite , stop sayang dekat awak, saya hanye mampu menunggu jew , tapi sampaii bile awak ? saya nak tunggu semua nie , tunggu benda yang mungkin tak kan pernah berlaku balek ? bile awak ?? mybe salah saya kan , tak per lah awak . saya akan cube belajar berhenti beharap dengan benda yang tak mungkin terjadi . thanks for everyting awak



TERIMA KASIH , DATANG LAGI