KHABAR AWAK


:9:nie cerita tentang awakemoticon01 awak ape khabar :s: awak sihat kew :s: macam mane dengan life awak sekarang :s: awak bahagia kew :s: awak dah makan kew :s: hurm , rindu dengan awak gile emoticon29 huhuh :face56: awak , kenape awak tinggal kan kesan yang saket dekat saya :s: tapi tak per lah awak :60: saya terima nie semua :face65: walaupun hati saya still tak boleh lupekan awak emoticon14 awak sentiase di hati saya auww :64: tapi kadang kadang :face47: saya benci awak sangat sangat :face52: hahaah , kadang kadang saya sayang rindu dengan awak auww :face50: terpehape jew an an :face51: tapi kan , kenape awak xboleh keluar terus dari hati saya nie :face14:

:face29: awak paham tak , saya terseksa auww tak :face48: hurm yeahh , tapi kadang kadang saya tak kehilangan awak auww tak :face55: dah serupe orang gile jew kan saya niee :face61: hahhaah , yela tengah layan perasaan kata kan hehehe :32:memey lah tak berape betul hahaha :face53: mybe saya memey tak boleh nak lupekan awak lagi an an :face12: yeahh memey betul :n: saya tak boleh nak lupekan awak lagi , itu hakikat yang sebenarnyee :27: tak per lah awak :face60: kalau kite ade jodoh lagi :25: kite akan bersatu lagi kan kan , tapi saya nak awak yang dulu :62: awak yang first sekali saya kenal :face48: saya harap sangat dapat awak balek , rindu gile gile dengan awak teddy bear :131: yeah awak super duper saya emoticon07

:88:saya rindu saat bersame dengan awak lerr :face58: awak jambu gile auww , :64: awak romentik habis :face55: awak layan saya macam anak puteri heheh :86: bahagia sangat saya pada mase uhh :face9: tapi semua uh , sekejap jew kan :68: sekarang awak dah lari dari hati pink saya :face22: awak tak pandang saya langsung :104: tapi awak tetap saya tunggu lah sayang :70: saya akan bahagiakan awak nanty ,*itupun aq dapat dyelah :33: awak , saya nak mintak maaf sangat dengan awak :30: kalau saya ade tergoris hati awak :l: buat hati awak menanges :84: lepas nie saya janji dengan awak :face56: saya akan jage hati purple awak elok elok :67: yyyeeaahh
I STILL LOVE YOU TEDDY BEAR :n:


TERIMA KASIH , DATANG LAGI