saya sayang awak

DEAR BIEBER BEAR
:face16: awak :r: saya tulis story nie tok awak auw :88: awak , saya sayang awak :t: saya cinta kan awak :face2: saya perlu kan awak :h: dan saya rindu kan awak :86: awak bace an an story nie :face49: so saya harap awak paham lah auww:face41: awak thanks auww :face57: sebab bagi saya happy :face55: tergelak :face34: tersenyum like heee sumpah saya suke kan nyee :face28: saya gembira sangat sangat sebab kenal dengan diri awak :34: seorang insan yang bername heee :16: tapi kan kenape awak senang jew buat saya macam nie :87: awak xperasaan erk :face14: hati saya nak pergi dekat hati awk :3: or awak pura pura xnampak :6: kenape awak buat hati saya macam nie awak :face59: kenape awak terima hati saya dulu :face32: tapi kenape sekarang :120: awak maen kan hati saya awak :134: awak auww kan :face73: yang saya cinta kan awak :face21: awak auw x :s: betape sakitnye hati saya awak :68: saya ingat kan awak boleh bg kegembiraan dalam hati saya :126: tapi x :face31: kenape awak perlu berubah awak :122: awak :119: saya dah penat auw jadi macam nie jew :118: penat sangat sangat :81: kenape awak buat saya macam nie awak :z:saya auww awak nak tinggal an saya an an :49: tapi awak takot nak cakap dekat saya :face36: sebernanye awak dah xnak dekat saya kan kan :87: hurm , xpe lah awak mybe nie dh lumrah kehidupan saya kan kan :face37: saya terima jew lah :111: janji awak happy dengan cara hidup awak oke sayang :face47: saya sentiase ade tok awak emoticon06 saya janji dengan awak :59: hati saya xpernah tertutup untok awak :36: thanks a lot because :4: you do this to me oke dear :face10: . saya sayang awak sangat sangat auww :face12: remember that okey :95:
saya rindu awak sangat sangat :63: saya sayang awak sangat sangat :41: saya perlu kan diri awak :m: saya cintakan awak teramat sangat sayang :a3: ini janji saya dekat awak auww :face38: awak pegang auww janji janji saya nie emoticon14
I ALWAYS NEED YOU IN MY LIFE BIEBER BEAR :r::q::q::119:

* NOTE : dalam hidup kita ,tuhan akan bagi kita peluang dengan orang yang betul betul kita sayang , tapi hanya sekali . . sekiranye kita leka kita kan kehilangan nye buat selamenye .tapi kita tak pernah tahu siape orangnye , jika kita sendri tak pernah sedar dan tak pernah cube untuk menilai kehadiranye . . mungkin setelah segalanye berlalu kita mule sedar dan mungkin kitak tak berpeluang untuk memilikinya buat selamanye

#MAAF KAN SAYA ANDAI NYE SAYA ADE TERGURIS HATI AWAK !

TERIMA KASIH , DATANG LAGI