RINDU SAYANG AWAK

SAYA RINDU AWAK SAYANG

SAYA SAYANG AWAK GEDIXX
:131: hyee awak :67: heee awak buat ape uh sayang :s: awak puase x :120: mesti x an an :60: tengok muke pun dh auww :26: hee :42: awak sehat kew :face14: owhh mesti lahh sehat an :face33: ape lah saya nie an emoticon06 tapi awak x sehat sangat kan :face64: hee sebab awak pun rindu an saya an an :face51: hee , xrety malu lah aku nie hee :face76: so what emoticon14 heee , awak auww kan kan :60::36: perangai saya memang macam nie :79: tergedix gedix :88: hee :86: awak pun dh masak an dengan perangai saya nie an an :face25: hee , awak :face47: saya rindu tahap gaban dengan awak :62: nak dengan awak :face21: nak peluk perut awak yang bajet slim uhh :face26: nak kiss pipi awak :face53: nak buat macam macam lah hee :face35: gatal an saya nie hee :25: awak xmarah an an hee :48: saya rindu awak lahh gedikk ponpon :131: hurmm , awak saya sayang awak auww dear :face37: awak sentiase dalam hati saya :face48: jangan tinggal an saya auww :n: mne auww suatu hari nanty benda yang kite xnak jadi dekat kite :face21: ingat auww :57: awak sentiase bagi kegembiraan dekat saya :42: awak sentiase buat saya nak cekik awak dengan mesej / call awak :109: heee :41: awak owh awak :119::r: awak sayang saya x :face14: mesti x an an :face31: hurmm . eh joke unly :89: mestilah sayang an an -berangan jew- :87: heee awak bile kite dapat bersame lagi :30: mengedix bersame :132: saya merajuk awk pjuk :face57: awak merajuk , saya ikowt sekali merajuk last last awak pujuk saya hee :face9: awak saya tunggu saat uh auw sayang gedutt :27: hee . tapi kan :a1: saya xnak kehilangan awak auww :20: saya dah sayang awak , sayang sangat sangat emoticon16 sumpah awak sayang awak emoticon01 , xmau lari auww hee .
I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH ANTIL MY LAST BREATH :33:

iloveyou
imissyou
ineedyou
iwantyou
you always in my heart

TERIMA KASIH , DATANG LAGI