PUASE TANPE ORANG YANG TERSAYANG



:h: hye guys , SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN :t:

:face42: puase jangan xpuase auww :face7: puase penuh oke tok kaum ADAM Boy , tok kaum HAWA , paham paham lah kan :face56: hee , ade yang boleh puase :face48: ade yang xboleh nak puase :face60: -piod- kata kan haa :face44: , xpe xpe lumrah hidup kata kan :face66: btw bestnye kowang kan :face72: dapat bersahur + berpuase + bebuka bersame owang yang tersayang an an :face58: , sedangkan elly :face21: hurm , xpe lah an an :face73: dah ketentuan allah s.w.t :face28: nak tahu storynyee :s: check this out :131:


emoticon28

MY SUPER DURE BOYFWEND + HERO emoticon06
:13:allahyarham mokhtar b.mohammad ( arwah abah ) :face59:
emoticon03assalammualaikum abah :face47: , ape khanar abah dekat alam sane :68: :s: abah oke kew uh :120: hee abah jue rindu dengan abah auww :33: , emak + k.cho + wan + lan + adex pun same :face62: rindu an abah ,terutama buah hati abah :88: zainab bt mat kasad - mak - emoticon06 abah lepas raya tahun nie 2011 , anak perempuan abah , k.cho nak nak kawen auww :67: , jue pulak :120: 2 minggu lepas raya :r: jue nak trial spm dh :face47: , abah doa an tok kteowang auww :face9: btw abah datang ann :120: tengok anak perempuan abah nak kawen :face28: and anak perempuan abah ank trial spm :79: , abah tolong bagi semangat auww tok jue :face57: hope dapat buat exam nanti :face60:, xpe lah abah :87: , nant kiteowang :face45: datang melawat abah auww :a2: lastly ,
IMISSYOUSUPERDUPERHEROSOFUCKINGDAMNMUC
H ANTIL MY LAST BREATH :face38:

emoticon30

..................................................................................................................................................

emoticon28

emoticon01 ASSALAMMUALAIKUM PONDAN emoticon03

:63:hye gedixku , apa khabar awak di sane :120: awak sehat kew :s: ingat dekat saya x :120: kenal lagi kew sape saya :s: awak xkenal saya :120: xpe xpe , :119: awak balex ipoh , saya touching gear 18 dengan awak :q: haaa :face56: padan muke awak sayang :face51: , eh bile na pulang ipoh nie :face47: saya dan adex :s: sentiase menunggu kepulang awak :face50: awak balek x tahun nie :face31: awak jangan cakap dekat saya . yang awak xdapat nak balek erk , hempok dengan meja nie krunx . . - arghh suke hati aq lh an an , dy hak aq haaa - :face44: awak balek cepat auww sayang :30: , rindu nak bersame dengn awak :27: , peluk bdan awak yg perghh uh :48: , bonceng moto dgn awk :91: rindu nak buat semua nye lah kan :face48: abes cite haa emoticon19 OMG banyak rindu same awak lorh :face69: xpernah berpisah meyh :face41: balek auww sayang . nak rase macam tahun 2009 yang sweet sweet :25:btw i will waiting you dear . miss all the moment with you gendup haa :face52: , lastly
emoticon29
ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH and IMISSYOUSOFUCKINGDAMNMUCH PONDAN
emoticon13

emoticon28


...........................................................................................................................

emoticon28


emoticon15 ASSALAMMUALAIKUM TENGKU ASMAWI emoticon14

:h: hye awak emoticon02 awak ape khabar sekarang :120: awk sehat kew :s: macam mane dengan life awak sekarang sayang :face57: mesti lah oke kan emoticon05 hurm , awak kenape awak dh sombong emoticon04 dengan saya sekarang :face41: nampak saya , awak buat mcm xnampak jew :68: besar kew salah saya awak emoticon16 hurm . xpe lah mybe i2 yang awak nak kan :114: mybe dengan care uh awak hapy :86: , xpe awak . go on jew oke Rain awak , saya nak berkwan dengan awak lh sayang :88: saya rindu semue nye dengan awak emoticon01 hurm . awak , saya rindu nak dengar suera awak :face59: xpe wak , awk mybe dh hapy dengan girl awak an an :face14: hurm . awak kenape awak langsung x nak berkwan dengan saya awak :5: hurm . awak :s: saya nak kite macam dulu :face47: boleh . walaupun berkawan awak :m: nak bersame dengan awak :70: nak jalan jalan naek moto dengan awak :o: nak hapy hapy dengan awak :80: nak buat benda yang boleh buat kite hapy :face50: saya rindu sangat sangat dekat awak :face55: awak sekolah dekat mne sekarang :face65: kenape dh jarang nampak awak dh :47: hurm xpe lh awak . sy akan doa an kbhgian awak oke sayang :face69: lastly i always waiting you and always waiting you to . . . .. me

ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH ANTIL MYLAST BREATH SAYANG :w:

emoticon30

TERIMA KASIH , DATANG LAGI