HEART

I LOVE YOU TEDDY BEAR PINK emoticon06

I WANT YOU TEDDY BEAR PINK emoticon03

:face48: hyee guys . sory dah jarang update sekarang , dh mule busy sbb na trial spm dah . xde benda nak story :face29: sedih jew auww hee :face66: oke xpe kali niee . elly nak story pasal :face50: tajuk dekat atas nie emoticon26 HEART emoticon06 heee . kowang mesti tertanye kan :face14: ape maksudnyee :face68: oke . macam niee . elly tengok cite MY HEART td . dekat astro warna . elly teringat pasal life elly sendry :face74: haaaa . ngok ngok jew elly nie kan kan :face35: what ever la kan . part tomboy uh dekat hospital and then irwanshah dtg melawat and ade ckap smthg dekat tomboy uh . lepas uh tomboy uh mnges dlam keadaan dye :face53: xsedarkan dri :face72: . sebijik macam keadaan elly :90: time koma . owg ckap :face34: dekat elly . elly just mampu menanges jew . walaupun :face69: elly xtahu dpew cakap ape :87: . eh eh :116: back to topic :25: , elly still menunggu :t: diri dye tok kembali ke pangkuan elly :68: balek . setiap kali elly pray mush elly sentiase doa , agar dye kembali ke pangkuan elly emoticon01 heee . elly harap sangat sangat :face28: . . elly xpernah nak putus asa tok dapat kan dye balek :face41: . elly auww . dalam hal niee :face67: elly yang salah , elly yang buat dye :104: xtahan dengan perangaii elly :134: . tapi setiap hari , elly berharap dan berdoa :face60: dye akan jadi milik elly balek :face25: . setiap kali juge :1: elly bayang kan . yang dye ade dengan elly :face21: manje manje dengan elly :39: . setiap kali juge lah , elly akan menages .:face37: sebab , dalam pemikiran elly :86: tertanye tanye :face14: dye nak kew :120: dekat aku balek :s: , hati dye terbukak kew tok aku :19: dye dapat kew time aku balek :89: dan dye dapat kew , jadi buah hati aku :face5: hurm . soalan nie :s: selalu bermaen di pikiran elly . ya allah , pedihnye hati ku niee :face33: tok lalui semua niee :22: bile agaknye . semua nie akan berakhir sayang :w: . kenape hati awak keras :124: kenape hati awak tertutup rapat . :face59: kenape hati saya perlu nges awak . kenape saya perlu rase semua niee :68: awak saya xkuat awak . saya xlarat nak lalui semua nie awak :face65: tolong bg peluang dekat saya lagi . :face30: besar kew :s: salah saya dekat awak sayang emoticon14 xkan xde peluang tok saya langsung :120: , awak . saya nak awak balek lah :face32: awak selalu bg kegembiraan dekat saya auww x :face50: saya nak dekat awk balek , please awak :face36: kalau sy dapat awak balek :27: saya janji awak , sy xkan buat hal balek :y: awak tolong paham awk . saya pernah rase putus ase nak tunggu awak :m: penat sangat sangat awak . tapi tempat awak :face67: dalam hati saya xpernah bersawang :111: . saya sentiase kemas kan :112: tempat awak tuu . sbeb sy tahu :61: awk akan singgah dan duduk balek dalam :t: saya kan awk , awak owh awak , :face51: awak bace kan story saya niee :6: awak mesti paham kan story saya nie :k: saya sentiase menunggu kehadiran awak :face55: saya xpernah penat sayang awak emoticon03 saya xpernah penat cintakan diri awak :face15: saya xpernah penat tok rindukan diri awak :33: saya xpernah penat dan berhenti tok dapatkan diri awak :41: dan saya xpernah berhenti berharap tok tunggu dan tunggu diri awak :88: yeee saya tahu , saya nie mcm :120: PERIGI MENCARI TIMBA :31: . tapi ape saya kesah :face63: , saya xkesah langsung . sebab saya CINTAkan awak sayang :face33: rindu nak gadoh + rindu nak manje manje dengn awak sayang :59: lastly hati saya sentiase tok awak dan pintu hati saya sentiase terbuka tok awak sayang :face2:

I LOVE YOU TEDDY BEAR SO FUCKING DAMN MUCH ANTIL MY LAST BREATH

:67: :n: :h: :33: :w: emoticon06 emoticon03

THIS SONG FOR YOU SAYANG , HEAR AND PLEASE TO UNDERSTAND OKE :65: lagu :66:
TERIMA KASIH , DATANG LAGI